Reklama
Reklama

Programy partnerskie, wszystkie programy partnerskie w jednym miejscu!

Programy partnerskie i marketing afiliacyjny

Co znajdziecie na affiliate-partner.pl...  
Informacjie o pokaźnej liczbie programów partnerskich (reklama efektywnościowa). Dysponujemy ręcznie zarządzaną bazą danych, polskich oraz zagranicznych programów partnerskich, wszystkich znanych sieci afiliacyjnych. Proponujemy naszą dużą wiedzę o marketingu afiliacyjnym, oraz społeczność internetowa dla reklamodawców i wydawców. 
Aby otrzymywać aktualne wiadomości, zapisz się na nasz newsletter.

 

Nowe programy partnerskie

data dodaniaprogram partnerskiprowizjasiec
27.09.2011Kredyt Bank (hipoteka)Lead: 30,00 PLN
Novem
27.09.2011Cyfrowe.plSale: 2%
Novem
27.09.2011OlympusClick: 0,12 PLN
Novem
27.09.2011Spreadomierz.plLead: 3,00 PLN
Novem
27.09.2011PKT (doradcy)Lead: 35,00 PLNNovem
27.09.2011Raiffeisen (lokata)Lead: 45,00 PLN
Novem
27.09.2011Sim4GlobeSale: 8%Novem
27.09.2011Kokai.plSale: 8%Novem
27.09.2011Mytambyli.plLead: 60,00 PLNNetsales
27.09.2011Kalkulator-hipoteczny.plLead: 45,00 PLN
Netsales
27.09.2011TMS BrokersLead: 40,00 PLNNetsales
27.09.2011Raiffeisen (kredyt gotówkowy)Lead: 20,00 PLNNetsales
27.09.2011T-MobileLead: 80,00 PLN
Netsales
27.09.2011Deallx.pl zakupy grupoweLead: 3,00 PLN
Netsales
27.09.2011Iron Grip: MaraudersLead: 1,20 PLN
Netsales
27.09.2011BonFree.pl (nowa edycja)Lead: 2,00 PLN
Netsales

Zobacz wszystkie nowe programy partnerskie
Zanox oferta pracy
Oferty pracy
Poniedziałek, 04 Kwiecień 2011 10:13

zanox to największa sieć reklamy efektywnościowej w Europie. Wraz z firmami należacymi do Grupy zanox – Affiliate Window, buy.at oraz eprofessional - zanox wspiera ponad 3300 reklamodawców oraz ponad milion wydawców w zakresie marketingu afiliacyjnego.

Więcej…
 
NetSales otwiera swój pierwszy zagraniczny oddział
Informacje prasowe
Piątek, 01 Kwiecień 2011 12:53
Jedna z najszybciej rozwijających się polskich sieci afiliacyjnych rozpoczyna ekspansję na rynki zagraniczne. Pierwszy zagraniczny oddział NetSales został otwarty w Kenii
Więcej…
 
PKT rozpoczyna współpracę z Cube Group
Informacje prasowe
Wtorek, 29 Marzec 2011 10:27
PKT stawia na działania w Internecie, angażując agencję performance marketingową Cube Group. Największy wydawca książek telefonicznych prowadzi obecnie działania w zakresie marketingu bazodanowego, wykorzystując do tego platformę LeadR.

PKT i Cube Group zorganizowały konkurs, którego celem jest dotarcie do jak największej liczby osób, prowadzących małe i średnie przedsiębiorstwo lub inną działalność gospodarczą, a nie mających strony internetowej.

Więcej…
 
TradeTracker nominowany do “International Award”
Informacje prasowe
Czwartek, 24 Marzec 2011 16:31

Z przyjemnością informujemy, że firma TradeTracker została nominowana do “International Award” w konkursie affiliates4u, którego rozstrzygnięcie nastąpi 17 maja 2011 r.

Więcej…
 
Affiliate Manager (Manager ds. programu partnerskiego) NetSales
Oferty pracy
Wtorek, 15 Marzec 2011 10:58

NetSales - najszybciej rozwijająca się sieć afiliacyjna w Polsce obsługująca programy partnerskie m.in klientów: Orange, Microsoft, Union Investment, Groupon, Gruper, Nokia, Dziennik Gazeta Prawna, Empik School, Netia, Speak Up, Inteligo i wiele innych rozpoznawalnych marek. W związku z dynamicznym rozwojem sieci afiliacyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Affiliate Manager (Manager ds. programu partnerskiego)

Więcej…
 
TradeTracker w Polsce! Tomasz Cisek wprowadza na polski rynek międzynarodową sieć i technologię do reklamy afiliacyjnej.
Informacje prasowe
Czwartek, 10 Marzec 2011 18:29

TradeTracker, międzynarodowa sieć reklamy afiliacyjnej z główną siedzibą w Holandii otworzyła w Polsce swój 7 europejski oddział. Firma jest już obecna w Holandii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Belgii, Finlandii i na Węgrzech. Szefem polskiego oddziału firmy został Tomasz Cisek, osoba o bardzo dużym doświadczeniu w branży internetowej i e-commerce, wcześniej dyrektor apteki internetowej DOZ.pl, były Członek Zarządu EMPIK sp. z o.o, Dyrektor empik.com, Prezes Zarządu IMP Polska oraz współtwórca sieci reklamowej Adnet S.A.

Więcej…
 
<< Początek < Poprzednia 1 2 3 Następna > Ostatnie >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Program partnerski

Program partnerski, jest to współpraca pomiędzy dwoma partnerami, zazwyczaj afiliantem i siecią afiliacyjną. Posiadając własną stronę internetowa stajemy się pośrednikiem w sprzedaży produktów lub usług, które promujemy poprzez przygotowane w tym celu reklamy, wyświetlając je na naszej stronie www.

Poprzez umieszczony na naszej stronie baner lub link tekstowy, przekierowujemy użytkownika naszego serwisu przez jego kliknięcie na stronę docelową reklamodawcy, a gdy ten przykładowo złoży zamówienie produktu lub usługi u reklamodawcy, zostaje nam naliczona prowizja. Wypłacane prowizje różnią się zależnie od programu partnerskiego. Tu stosowane są tak zwane modele, podstawowe ich formy to CPS/PPS (cost per sale) CPL/PPL (cost per lead) i nasz dinozaur znany z google adsense CPC/PPC (cost per click).

- Pay per sale/ Cost per sale)- udział w obrocie ze sprzedaży usług lub produktów prowadzącego.
- Pay per lead/ Cost per lead - stała kwota za daną aktywność internauty (takie jak zakup dowolnego produktu, wypełnienie formularza online, rejestracje w serwisach, zapisanie się do newslettera),
- Pay per click/ Cost per click - stała kwota za każde kliknięcie w formę reklamową,

Programy partnerskie stały się bardzo popularna metoda zarabiania na stronach www, polski rynek marketingu afiliacyjnego rozwija się w bardzo szybkim tempie. W porównaniu z Google Adsense, programy partnerskie pozwalają nam na docelowe reklamowanie jednego produktu, co okazało się efektywniejsze na stronach tematycznych niż wyświetlanie reklamy ogólnej nie związanej bezpośrednio z serwisem.

PP reklamą

Programy partnerskie to dobra forma reklamy dla firm i sposób na dochód dla partnerów biorących w nich udział. Programy partnerskie skonstruowane są tak aby obie strony odnosiły korzyści. Aby brać w nich udział, nie musisz posiadać własnego produktu, który ma zostać sprzedany, w programach zarabia się poprzez pośredniczenie. Wyświetlając reklamę na swojej stronie internetowej lub blogu polecasz klientów (użytkowników klikających w reklamę), jeśli dany klient spełni pewne kryteria ty dostajesz prowizję.

Dobre wyniki w programach partnerskich są uzależnione od zaangażowania partnera, który dany program wyświetla. Dzięki odpowiedniemu doborowi PP do treści strony wydawca, czyli partner jest w stanie maksymalizować zyski. Im większy wkład pracy tym lepsze efekty. Dzięki programom można osiągnąć naprawdę wysokie dochody, niestety tych nikt nie gwarantuje, bez wysiłku się nie obędzie. Aby dobrze zarabiać na programach partnerskich warto zglębiać o nich wiedzę.

Pośrednikiem w kontakcie z reklamodawcom może być sieć afiliacyjna, to ona oferuje największy wybór różnych programów partnerskich, firm z nią współpracujących.
Zadaniem wydawcy jest promocja produktów oferowanych przez reklamodawcę, takimi produktami mogą być np.: rejestracje w serwisach, wypełnianie formularzy, pośredniczenie w sprzedaży, pośredniczenie w zdobywaniu uczestników konkursów jak i wiele innych.

Branie udziału w PP wiąże się z wieloma korzyściami po obu stronach, zaczynając od prowizji dla wydawcy kończąc na zwiększaniu sprzedaży produktów reklamodawcy, bądź nawet promocji jego marki w internecie. Proramy partnerskie to reklama efektywnościowa, płatna za pożądany efekt, gdy już uda nam się dobrać odpowiedni program dla naszej strony czy bloga, szybko zobaczymy, że dochód z nich może być wysoki i stały. W programach partnerskich firmy nie płacą za samo wyświetlanie reklamy, a tylko za wykonane akcje, którymi są także kliki w banery reklamowe, co jest najłatwiejszą lecz nie najefektywniejszą formą zarabiania pieniędzy w PP.

Reklamodawca

Reklamodawca dla niego działania reklamowe w modelu „płać za efekt” są albo samodzielnym projektem, zlecanym sieci afiliacyjnej, albo uzupełnieniem kampanii przewidzianej dla mediów tradycyjnych. Zadaniem reklamodawcy jest ustalenie efektu, jaki ma być osiągnięty przez udział w programie partnerskim. Dzieje się to poprzez określenie akcji, jaką ma wykonać użytkownik internetu.

Reklamodawca ma tutaj dużą swobodę, bowiem akcją może być zarówno wypełnienie wniosku o otwarcie rachunku bankowego, zamówienie katalogu, zakup produktu lub po prostu przejście na wskazaną stronę internetową. Reklamodawca dzięki programom partnerskim nie musi kupować powierzchni reklamowej – zapłaci tylko za każdą prawidłową czynność (akcję) wykonaną przez użytkownika danego serwisu.

W zależności od ustalonego celu, wyniki prowadzonych w programie partnerskim działań rozliczane będą w odpowiednim modelu: np. CPA (Cost Per Action) - stawka za wykonanie ustalonej akcji, CPL (Cost Per Lead) - stawka za pozostawienie przez użytkownika swoich danych osobowych (np. w wypełnionym formularzu), czy CPC (Cost Per Click) - stawka za uzyskanie unikalnego kliknięcia.

Wydawca

Wydawca to właściciel strony internetowej, który dla osiągnięcia korzyści udziela swojej powierzchni pod działania promocyjne. W marketingu afiliacyjnym wydawca wybiera jeden bądź kilka programów partnerskich, w których chciałby wziąć udział. To od niego zależy, w którym miejscu swojego serwisu zamieści kreację - w jego interesie jest uzyskanie jak najlepszego efektu dla reklamodawcy.

Ważne, aby wydawca kierował się zasadą dopasowania treści programu do zawartości swojego serwisu. Im bardziej dopasuje tematykę do zainteresowań swoich użytkowników, tym większa szansa na skłonienie ich do wykonania akcji i w rezultacie uzyskanie  większego przychodu. W trakcie trwania programu wydawca może zmieniać miejsce wyświetlania kreacji.

Sieć afiliacyjna

Sieć afiliacyjna to trzecie ogniwo działań w modelu „płać za efekt”. Do zadań sieci należy koordynacja przebiegu programu, począwszy od pomysłu na promocję, poprzez kreację i bieżący monitoring efektów. Sieć afiliacyjna doradza reklamodawcy, na jaki rezultat powinien postawić i tworzy (jeśli reklamodawca sobie tego życzy) wszystkie kreacje oraz tzw. strony docelowe programów (landing pages), które mają za zadanie ułatwić użytkownikowi bezbłędne wykonanie akcji (np. otworzyć rachunek bankowy).

Na potrzeby każdego programu tworzy się zazwyczaj kilka wzorów kreacji i stron docelowych. W trakcie trwania działań promocyjnych możliwe będzie wypróbowanie, które z nich przynoszą najlepsze efekty. Bieżąca optymalizacja programu to codzienne zadanie sieci afiliacyjnej. Sieć prowadzi także rozliczenia pomiędzy reklamodawcą, a wydawcą (reklamodawca miałby ogromną trudność w opanowaniu płatności dla kilkuset wydawców biorących udział w programie partnerskim).

Każda z czynności wykonanych przez internautów jest rejestrowana przez oprogramowanie trackingowe, dzięki czemu wydawcy mogą codziennie kontrolować swoje zarobki.

Nasze projekty afiliacyjne: mobilnyinternet.com| Kredit trotz Schufa | bundle-shop.de