Reklama
Reklama

Programy partnerskie, wszystkie programy partnerskie w jednym miejscu!

Programy partnerskie i marketing afiliacyjny

Co znajdziecie na affiliate-partner.pl...  
Informacjie o pokaźnej liczbie programów partnerskich (reklama efektywnościowa). Dysponujemy ręcznie zarządzaną bazą danych, polskich oraz zagranicznych programów partnerskich, wszystkich znanych sieci afiliacyjnych. Proponujemy naszą dużą wiedzę o marketingu afiliacyjnym, oraz społeczność internetowa dla reklamodawców i wydawców. 
Aby otrzymywać aktualne wiadomości, zapisz się na nasz newsletter.

 

Nowe programy partnerskie

data dodaniaprogram partnerskiprowizjasiec
27.09.2011Kredyt Bank (hipoteka)Lead: 30,00 PLN
Novem
27.09.2011Cyfrowe.plSale: 2%
Novem
27.09.2011OlympusClick: 0,12 PLN
Novem
27.09.2011Spreadomierz.plLead: 3,00 PLN
Novem
27.09.2011PKT (doradcy)Lead: 35,00 PLNNovem
27.09.2011Raiffeisen (lokata)Lead: 45,00 PLN
Novem
27.09.2011Sim4GlobeSale: 8%Novem
27.09.2011Kokai.plSale: 8%Novem
27.09.2011Mytambyli.plLead: 60,00 PLNNetsales
27.09.2011Kalkulator-hipoteczny.plLead: 45,00 PLN
Netsales
27.09.2011TMS BrokersLead: 40,00 PLNNetsales
27.09.2011Raiffeisen (kredyt gotówkowy)Lead: 20,00 PLNNetsales
27.09.2011T-MobileLead: 80,00 PLN
Netsales
27.09.2011Deallx.pl zakupy grupoweLead: 3,00 PLN
Netsales
27.09.2011Iron Grip: MaraudersLead: 1,20 PLN
Netsales
27.09.2011BonFree.pl (nowa edycja)Lead: 2,00 PLN
Netsales

Zobacz wszystkie nowe programy partnerskie
Grupowe zakupy online – zestawienie kampanii.
News programy partnerskie
Wtorek, 01 Marzec 2011 11:57

W związku z coraz bardziej zyskującymi popularność portalami do zakupów grupowych, postanowiliśmy zrobić zestawienie wszystkich programów partnerskich związanych z tym tematem.

Coraz więcej sieci prowadzi dla portali takich jak Groupon czy Sweetdeal, różne programy partnerskie. Oferta ciągle się poszerza ale łatwo się w tym wszystkim pogubić, z tego względu warto spojrzeć na nasze zestawienie.
Zawsze można zarobić trochę więcej przy odpowiednim wyborze sieci afiliacyjniej, niestety w większości, stawki są bardzo wyrównane a najlepszym przykładem tego jest program partnerski Gruper, który przebija jednak inne programy pod względem wynagrodzenia za uzyskany lead.


Program Partnerski GrouponSieć afiliacyjna
Netsales2,30 PLN / Lead
Novem2,30 PLN / Lead
Netaffiliation2,00 PLN / Lead
Tradedoubler10% / CPS


Program Partnerski GruperSieć afiliacyjna
Netsales2,50 PLN / Lead
Zanox2,50 PLN / Lead
Netaffiliation2,50 PLN / Lead
Tradedoubler2,50 PLN / Lead


Program Partnerski Sweet DealSieć afiliacyjna
Netsales2,40 PLN / Lead


Program Partnerski Cuppon       
Sieć afiliacyjna
Netsales1,40 PLN / Lead


Patrząc się na zestawienie widać, że sieć NetSales ma najwięcej programów partnerskich w tematyce zakupy grupowe, aż 4, Novem proponuje tą samą stawkę za program Groupon jak i NetSales niestety, nie proponuje żadnego innego programu w tym temacie. Zanox także proponuje tylko jeden program jakim jest Gruper. Po dwa programy maja sieci Netaffilation oraz Tradedoubler.

 
405 km drogi na urodziny sieci NetSales.
News sieci afiliacyjne
Piątek, 10 Grudzień 2010 16:55

O piątej rano, zadzwonił  mój budzik. Z powodów atmosferycznych, które panowały od kilku dni zdecydowaliśmy się, pojechać do Warszawy pociągiem rezygnując tym samym z podróży samochodem. Nasza wycieczka zaczęła się na dworcu kolejowym w Strzelinie. Pociąg osobowy z Kłodzka do Wrocławia, jak zwykle o tej porze roku miał małe spóźnienie. Po pół godzinie  spędzonej na plastikowych ławkach w wagonie z zeszłego wieku, nasz kolejowy wehikuł czasu bo tak śmiało można nazwać skład jakim jechaliśmy, dotarł do Wrocławia. Na drogę z Wrocławia do Warszawy wybraliśmy pociąg linii Intercity.

Więcej…
 
Zmiany w zespole Netsales.pl
News sieci afiliacyjne
Piątek, 03 Wrzesień 2010 11:57
NetSales wprowadziło zmiany w zespole.
Pani Magdalena Sapiejewska, która do niedawna
była Publisher Manager, przechodzi na stanowisko Account Manager’a i ma zajmować się obsługą reklamodawców. Do zespołu Netsales dołączyły także dwie nowe osoby:  Pan Adam Matwijczyk, który jako Junior Affiliate Specialist będzie odpowiadał za rozwój sieci wydawców oraz Pani Sylwia Ambroziak, która została przyjęta jako Publisher Manager, będzie zajmować się obsługą wydawców i przejmie tym samym obowiązki Pani Sapiejewskiej.
Więcej…
 
Affiliando i 1000 aktywnych wydawców
News sieci afiliacyjne
Piątek, 03 Wrzesień 2010 11:14
W lipcu tego roku liczba aktywnych wydawców o tematyce finansowej i ubezpieczeniowej w sieci partnerskiej Affiliando przekroczyła 1000 partnerów.

Affiliando to sieć afiliacyjna stworzona przed dwoma laty przez Zieltraffic. Jest ona też częścią europejskiej platformy finansowej. Analogicznie do obecności spółek-córek w innych krajach Europy, rozwijane są tam też lokalne odmiany Affiliando.
Więcej…
 
<< Początek < Poprzednia 1 2 3 Następna > Ostatnie >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Program partnerski

Program partnerski, jest to współpraca pomiędzy dwoma partnerami, zazwyczaj afiliantem i siecią afiliacyjną. Posiadając własną stronę internetowa stajemy się pośrednikiem w sprzedaży produktów lub usług, które promujemy poprzez przygotowane w tym celu reklamy, wyświetlając je na naszej stronie www.

Poprzez umieszczony na naszej stronie baner lub link tekstowy, przekierowujemy użytkownika naszego serwisu przez jego kliknięcie na stronę docelową reklamodawcy, a gdy ten przykładowo złoży zamówienie produktu lub usługi u reklamodawcy, zostaje nam naliczona prowizja. Wypłacane prowizje różnią się zależnie od programu partnerskiego. Tu stosowane są tak zwane modele, podstawowe ich formy to CPS/PPS (cost per sale) CPL/PPL (cost per lead) i nasz dinozaur znany z google adsense CPC/PPC (cost per click).

- Pay per sale/ Cost per sale)- udział w obrocie ze sprzedaży usług lub produktów prowadzącego.
- Pay per lead/ Cost per lead - stała kwota za daną aktywność internauty (takie jak zakup dowolnego produktu, wypełnienie formularza online, rejestracje w serwisach, zapisanie się do newslettera),
- Pay per click/ Cost per click - stała kwota za każde kliknięcie w formę reklamową,

Programy partnerskie stały się bardzo popularna metoda zarabiania na stronach www, polski rynek marketingu afiliacyjnego rozwija się w bardzo szybkim tempie. W porównaniu z Google Adsense, programy partnerskie pozwalają nam na docelowe reklamowanie jednego produktu, co okazało się efektywniejsze na stronach tematycznych niż wyświetlanie reklamy ogólnej nie związanej bezpośrednio z serwisem.

PP reklamą

Programy partnerskie to dobra forma reklamy dla firm i sposób na dochód dla partnerów biorących w nich udział. Programy partnerskie skonstruowane są tak aby obie strony odnosiły korzyści. Aby brać w nich udział, nie musisz posiadać własnego produktu, który ma zostać sprzedany, w programach zarabia się poprzez pośredniczenie. Wyświetlając reklamę na swojej stronie internetowej lub blogu polecasz klientów (użytkowników klikających w reklamę), jeśli dany klient spełni pewne kryteria ty dostajesz prowizję.

Dobre wyniki w programach partnerskich są uzależnione od zaangażowania partnera, który dany program wyświetla. Dzięki odpowiedniemu doborowi PP do treści strony wydawca, czyli partner jest w stanie maksymalizować zyski. Im większy wkład pracy tym lepsze efekty. Dzięki programom można osiągnąć naprawdę wysokie dochody, niestety tych nikt nie gwarantuje, bez wysiłku się nie obędzie. Aby dobrze zarabiać na programach partnerskich warto zglębiać o nich wiedzę.

Pośrednikiem w kontakcie z reklamodawcom może być sieć afiliacyjna, to ona oferuje największy wybór różnych programów partnerskich, firm z nią współpracujących.
Zadaniem wydawcy jest promocja produktów oferowanych przez reklamodawcę, takimi produktami mogą być np.: rejestracje w serwisach, wypełnianie formularzy, pośredniczenie w sprzedaży, pośredniczenie w zdobywaniu uczestników konkursów jak i wiele innych.

Branie udziału w PP wiąże się z wieloma korzyściami po obu stronach, zaczynając od prowizji dla wydawcy kończąc na zwiększaniu sprzedaży produktów reklamodawcy, bądź nawet promocji jego marki w internecie. Proramy partnerskie to reklama efektywnościowa, płatna za pożądany efekt, gdy już uda nam się dobrać odpowiedni program dla naszej strony czy bloga, szybko zobaczymy, że dochód z nich może być wysoki i stały. W programach partnerskich firmy nie płacą za samo wyświetlanie reklamy, a tylko za wykonane akcje, którymi są także kliki w banery reklamowe, co jest najłatwiejszą lecz nie najefektywniejszą formą zarabiania pieniędzy w PP.

Reklamodawca

Reklamodawca dla niego działania reklamowe w modelu „płać za efekt” są albo samodzielnym projektem, zlecanym sieci afiliacyjnej, albo uzupełnieniem kampanii przewidzianej dla mediów tradycyjnych. Zadaniem reklamodawcy jest ustalenie efektu, jaki ma być osiągnięty przez udział w programie partnerskim. Dzieje się to poprzez określenie akcji, jaką ma wykonać użytkownik internetu.

Reklamodawca ma tutaj dużą swobodę, bowiem akcją może być zarówno wypełnienie wniosku o otwarcie rachunku bankowego, zamówienie katalogu, zakup produktu lub po prostu przejście na wskazaną stronę internetową. Reklamodawca dzięki programom partnerskim nie musi kupować powierzchni reklamowej – zapłaci tylko za każdą prawidłową czynność (akcję) wykonaną przez użytkownika danego serwisu.

W zależności od ustalonego celu, wyniki prowadzonych w programie partnerskim działań rozliczane będą w odpowiednim modelu: np. CPA (Cost Per Action) - stawka za wykonanie ustalonej akcji, CPL (Cost Per Lead) - stawka za pozostawienie przez użytkownika swoich danych osobowych (np. w wypełnionym formularzu), czy CPC (Cost Per Click) - stawka za uzyskanie unikalnego kliknięcia.

Wydawca

Wydawca to właściciel strony internetowej, który dla osiągnięcia korzyści udziela swojej powierzchni pod działania promocyjne. W marketingu afiliacyjnym wydawca wybiera jeden bądź kilka programów partnerskich, w których chciałby wziąć udział. To od niego zależy, w którym miejscu swojego serwisu zamieści kreację - w jego interesie jest uzyskanie jak najlepszego efektu dla reklamodawcy.

Ważne, aby wydawca kierował się zasadą dopasowania treści programu do zawartości swojego serwisu. Im bardziej dopasuje tematykę do zainteresowań swoich użytkowników, tym większa szansa na skłonienie ich do wykonania akcji i w rezultacie uzyskanie  większego przychodu. W trakcie trwania programu wydawca może zmieniać miejsce wyświetlania kreacji.

Sieć afiliacyjna

Sieć afiliacyjna to trzecie ogniwo działań w modelu „płać za efekt”. Do zadań sieci należy koordynacja przebiegu programu, począwszy od pomysłu na promocję, poprzez kreację i bieżący monitoring efektów. Sieć afiliacyjna doradza reklamodawcy, na jaki rezultat powinien postawić i tworzy (jeśli reklamodawca sobie tego życzy) wszystkie kreacje oraz tzw. strony docelowe programów (landing pages), które mają za zadanie ułatwić użytkownikowi bezbłędne wykonanie akcji (np. otworzyć rachunek bankowy).

Na potrzeby każdego programu tworzy się zazwyczaj kilka wzorów kreacji i stron docelowych. W trakcie trwania działań promocyjnych możliwe będzie wypróbowanie, które z nich przynoszą najlepsze efekty. Bieżąca optymalizacja programu to codzienne zadanie sieci afiliacyjnej. Sieć prowadzi także rozliczenia pomiędzy reklamodawcą, a wydawcą (reklamodawca miałby ogromną trudność w opanowaniu płatności dla kilkuset wydawców biorących udział w programie partnerskim).

Każda z czynności wykonanych przez internautów jest rejestrowana przez oprogramowanie trackingowe, dzięki czemu wydawcy mogą codziennie kontrolować swoje zarobki.

Nasze projekty afiliacyjne: mobilnyinternet.com| Kredit trotz Schufa | bundle-shop.de